Fungerar inte

Väldigt spänd inför in första skoldag, faktiskt! Kommer bli skitkul att få göra nå nytt som involverar helt nya människor och helt nya rutiner. Men fy FAN säger jag er att jag fungerar inte före klockan åtta på morgonen, verkligen inte. Men något helt fantastiskt var att jag har fått i mig frukost på en gång. Jag mår alltid så fruktansvärt illa på mornarna så jag kan aldrig äta nå, endast dricka ett glas oboy. Men nu har jag fått i mig en kopp te (mjölken är slut...) och två knäckemackor och jag mår fin fint nu.

Men klockan är allt för mycket och snart kommer Linda hit, hon ska hålla mig i handen första dagen! Ha! Nämen hon ska bara visa mig så jag vet vart fan jag ska, annars ska ni se att jag kommer gå vilse och missa hela grejen. Och är man inte där kan man kyssa sin studentplats adjöss. Så ciao!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0