Gick lös igår

Hjälp det blev en massa shopping! Var tvungen att tygla mig ett snäpp. Sen hittade jag inga bruna byxor som föll mig i smaken, slutade i och för sig leta eftersom det jag redan köpt kändes nog. Får se om det kan dyka upp några snygga närmare hösten eller om man kan finna några på nätet. Efter den galna shoppingen blev det underbar sushi med Andreas och efterrätt på det hjortronsylt med glass, gaaah så gott! Sen kom ni ihåg att jag skulle och träna idag, det blir inte så. Jag känner total panikångest när jag tänker på det där jävla gymmet innan jobb, jag vill träna efter! Men nä, då har dom ju inte öppet så det sket sig ju. Men på söndag är jag ledig, då blir det asbra med gym, kan jag ta mig dit i min egen takt när jag vill. Känner redan nu ångest för jobb, vill verkligen inte. Men ska försöka lugna ner mig med lite målande, ska preppa några tavlor med bakgrundsfärg och sen måla motiv när det torkat, kommer bli asnice! Sen ikväll ska jag ta mig för att göra min värdmammas berömda chili! Eller jag tycker den är berömd för den var så förbannat god, den borde vara berömd i alla fall. Så det blir Willys efter jobbet för att inhandla diverse förnödigheter, kommer bli helt fantastiskt! Nu ska ja måla!


Svarta byxor med aningen hög midja


Snygga ponchoakiga tröjor


Koftor, naturvit och lite roströd som inte riktigt syns på bild


Naturvit BH


Poncho med polokrage, fantastiskt skön!


Kommer bli assnyggt til byxorna och en skinnjacka


Och ett par skor, borde inte men fy fasen så snygga!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0