Kalaskul

Gårdagen blev riktigt lyckad. Fick sluta i tid så allt var lugnt, eller panikfix hos Jenky för tydligen skulle vi in tidigt. Drack inte mycket men min kropp verkade tycka att det var en hel del. Idag har jag haft lite huvudvärk men annars inget allvarligt. Men riktigt kalaskul må jag säga att det blev.

Idag kör vi på en lägre växel. Känns som att jag gjorde många människor besvikna eller förvånade till det sämre igår. Så skärpning för det, tror det här med att festa nykter är en jävligt bra ide i fortsättningen, behöver man inte göra bort sig så förbannat. Men det mesta som hände igår var missförstånd och jag får helt enkelt stå för dem. Tycker ändå att är det något som verkar konstigt, något man inte tycker om så ta tag i problemet, men gör det snyggt. Ingen behöver veta men känner bara att jag vill skriva av mig även fast jag inte nämner några detaljer.

Snart vakas det jobb. Sista dagen jag får arbeta med underbara Katty, fy fan vad jag kommer sakna dig! Helt klart underbart att jag fick detta jobb i sommar, grymt tacksam till min chef som anställde mig utan några direkta grunder och inte sparkade mig efter en dag!

Sen har jag anmält mig till dans igen till hösten. Blev både street och modernt denna gång. Kommer bli så grymt kul att börja dansa igen, något jag saknat förbannat mycket! Dags att komma igång med träningen igen nu, har lyckats bli helt ok fit sen ja kom hem, fick frågan igår om jag gått ner i vikt? Snarare upp men kanske blivit tightare så det ser ut så? Vet inte, men visst blir man nöjd när man får höra sånt, så nu skiter jag i hur självgod jag är och njuter av den kommentaren. Ska packa väskan för fest ikväll nu och sen ta mig till jobbet på en stund, hoppas det blir lugnt idag!



Gamal, men när jag ser så visst är jag smalare än så nu..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0