Luleåkalaset

Jag tog mit förnuft till fånga, eller snarare kanske tappade det, och fixade mig ett helgpass till LK i alla fall nu. Men jag kände att vad ska jag göra när jag slutat jobbet vid 22-23? Ska jag bara gå hem och sova när alla andra har askul på LK? Svaret blev ett fetnej. Så imorn när jag väl får sluta blir det.. ja vad blir det? Denna helg är så oplanerad att jag vet knappt vart jag har mig själv? Men får jag sluta 22 så blir det ashojja till Linda för att få sig nån fördrink och sen blir det kalaset för hela slanten! Men det är dom spontana och oplanerade festerna som slutar bäst, eller hur?

Tyvärr kan jag inte säga detsamma om PDOL. Visst hade vi trevligt i vårat lilla sällskap men själva festivalen var inget att hänga i julgranen, tyvärr. Sen kan jag inte komma ihåg en enda festival när dom stänger redan klockan 2?! Men tydligen är det så på alla. Den bästa efterfesten var nog ändå när jag och Gajja for tillbaka till Pite för att hämta upp x antal grabbar.. ja, bilen var överfull på alla de vis. Nåja, blev en galen resa hem och sängen dunkade man i först fem på morgonen. Så tidigt hemma i den sena bemärkelsen, något gick ju rätt i alla fall!

Nu ska jag ansöka om CSN och se hur man får sig ett schema för skolan. Mins inte om man skulle söka för att få det på mail eller om det skulle komma på posten? När detta är avklarat blir det ut i solen, om den är kvar för lilla mig. Bränna på hårt som fan nu, inte mycket sommar kvar här uppe i norr!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0