Nolle-P, bara LE!

Jag har varit lite upptagen på senaste med x antal spontanfester. Men vad gör det? Nollep är bara två veckor, så njut och var glad säger jag. Snart börjar allvaret på riktigt så ska inte klaga. Har varit några galna kvällar på senaste men igår blev det lugnt och idag blir det lugnt. Ska sitta ocg mysa här hemma, plugga lite matte så man fixar proppen på fredag. Det blir lugnt imorn med, eller basketträning på schemat som jag faktiskt tänkte gå på för träningen har fått lida bedrövligt länge nu. Sen drar dansen gång nästa vecka så snart är man tillbaka i sina gamla rutiner igen från gymnasiet, skönt liv!

Nu har jag ju väntat så länge med att skriva så jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller hur jag ska pränta ner allt så dom senaste dagarna får bli totalt mörker. Men jag har haft kul, det vet jag, alkoholfritt kul dessutom! Så att jag inte kommer ihåg vad jag gjort är min egna förvirrade hjärnas fel, inget annat, HA! Tror jag ska ta en liten nap nu, gooos!


Tequila!!!


Viktigt, varannan vatten!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0