Ny vecka

Då var kalaset över, faktiskt riktigt nöjd med min helg och idag känner jag mig utvilad, hur gick det till? Men hade fantastiskt kul heeela helgen. Fredag med vänner och en massa dans, Lördag med syster och vänner och en massa mys. Igår tog vi oss på båten där vi satt under filtar i infravärmen, men gode det var kallt ändå för vi satt inte i bordet direkt under så jag ville ha mig nå varmt. Fick pengar av Dennis för han skulle ha en öl och jag anmälde mig såklart frivilligt att köpa om jag fick mig nå varmt. Så säger jag til bartendern "en mariestad.. och har ni något varmt, typ kaffe eller te?" Tror ni jag möttes av en extremt frågande blick eller vad? Han frågade mig säkert fem gånger innan han fatta att ja, jag ville faktiskt ha en kopp te. Åsså gos att han sprang runt typ hela jäkla båten för att hitta lådan med olika tepåsar så jag fick välja själv. Denna bartender gjorde en drink åt mig sist också, vet inte vad det var men förbannat god. Så visst är han världens bästa bartender! Så jag satt ute på bryggan och drack mitt te, även kramade glaser mot bröstet under filten, blev som ett litet element där under, helt fantastiskt värt 27 kr för en kopp te!

Idag vaknas det jobb som vanligt. Kan inte riktigt fatta att den enda helgen jag varit ledig i sommar var lör-sön efter midsommar, annars har jag knegat exakt varenda helg. Men detta har verkligen varit den bästa sommaren jag kan minnas, totalt fem av fem toasters. Sen ska ni veta att jag vill tatuera mig igen! Vet vad jag vill ha nu, och tänkte ta mig an at faktiskt rita den helt själv, på frihand. Några vet redan vad jag vill göra men ska inte skvallra här, får komma upp sen när den är gjord. Kommer nog ändå vänta till jul eller så innan jag tar mig för att göra den, vill ju hitta rätt tatuerare också. Men kanske ska börja skissa då!


Gajja när hon fyllde 21

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0