Radion på, det är sommar!

Jag suger ut det sista av sommaren men kvällarna har börjat bli otäckt mörka och obehagligt kalla. Detta är inte sommar längre, Luleå har tagit sin vändning mot hösten. Förnekelse är första tecknet, men acceptansen har slagit mig som en fet käftsmäll, sommaren är över. Eller som jag brukar säga, efter Lulekalaset är den över vilket är om två dagar i så fall. Men woop woop ikväll kör vi!

Ska iväg med lille far och äta lunch nu, sushi blir det. Sen ska man ta sig för minst sex timmars jobb innan man tar tag i festskorna som får bestå av consen idag. Tänkte att vandra festivalområdet med klackar skule vara en dum ide. Plus att man kan dansa så jäkla mycket lättare och snyggare om man har lågskor. Men hur som helst, än ler sommaren mot mig men var redo Luleå, natten kommer bli kall oberoende på hur många öl ni sätter i er för värmens skull. Så pälsa på er, det ska jag, alltid redo!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0