Storfiskarn!

Vilka mysiga dagar jag haft i stugan nu. Kom dit i måndags då och ställde fram te med chips å dip på en gång, mums! Sen sov jag som en liten gris hela natten. Tisdag spenderades mestadels på soffan, sittandes, halvliggandes eller helt liggandes med antingen bok i handen eller powernap som jag hann med där innan middan. Sen packade jag och pappa ihop oss och åkte upp till Kamlunge för att fiska i forsen. Blev många timmar och faktiskt många fiskar! Vi fick med oss hem fyra stora och två små, sen hade vi kastat tillbaka en del också som var för litet. Men hade det hemskt trevligt och jag fick äta lite fisk när vi kom hem. Fisk är inte det godaste jag vet, snarare det sämsta. Men harr som man bara steker och äter på tunnbröd är såååå gott. Sen tog sömnen över och jag däckade totalt i soffan igen.

Nu är jag hemma och ska snart iväg till jobbet. Kan lägga upp lite bilder sen ikväll när jag kommit hem.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0