Stugan

Ska åka till stugan ikväll igen efter jobbet och dra en tvånätters på bäddsoffan, skönt! Får se om vädret är med oss så får vi åka och fiska imorn, hoppas! Har inget direkt att berätta om förutom att Carro lyckades komma med på samma casting som mig och Anton, kul att världen är minimal!

Men juste! Gode jag hann bli förbannad på jobbet igår! Jag skrek på kocken och svor åt han, fast det var inte hans fel. Sen kastade jag saker i väggen i omklädningsrummet och gormade på som fan. Men jag blir så förbannad på idioter som fan inte kan förstå att resturangjobbet är fan inte okej när det är mycket folk. Jag var HELT ensam igår och det kom massa folk. Hann inte ens ringa till chefen och att gå runt till borden som redan har mat och fått beställa ligger inte prio ett när folk sitter och väntar. Så det första sällskapet som kom fick vänta lite extra och det var ett jävla gnäll på att han inte hade fått nån till öl utan varit utan en halvtimme. Men asså jag har ju ingen vägg framför mig, vinka för fan så kommer jag, du såg inte att jag var LITE upptagen?! Så ja, sen ville han ändå dricksa just mig hundra spänn för jag hade visst skött mig expemplariskt och han klandra mig inte alls utan min chef. Jag fattar noll, han gnällde som fan men var ändå inte nöjd. Men sak samma, han får vara bitter då. Men det värsta var att han ljög, sa att dom nyss flyttat hit men jag VET att dom bott här i minst två år. Så in your face!

Nå, inge mer aggro, inte bra för hälsan. Ska surfa runt lite nu och ladda för jobb, tjao!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0