Systemet och surströmming

Kvällen igår var väldigt lyckad, inte så jäkla galen som den hade kunnat bli men det var en såndär kväll som endast var trevlig för just vad den var, behövdes inget mer än gott sällskap. Enda minus var att det tog sån bedrövligt lång tid innan vi ens fick komma in och sätta oss och middan serverades inte förrän alldeles för sent. Så hela kvällen segades ju som ner på många plan där. Men som sagt, bra sällskap så behövs inte så mycket mer!

Snart ska jag ta mig samman och åka in till stan. Dags att fylla på lagret för denna kväll med. Ska ju bli surströmmingsskiva med ökanda I! Nej, tror inte det är så jäkla illa som det ryktas, men det känns ju lite som "lite finare, lite bättre" dessa I:are, om inte annat tror dom det? Eller bara extrema fördomar? Nåväl, kommer bli skojsigt tror jag, och blir självklart STUK på det. Men nåde om jag inte gillar surströmmingen, Linda får checka några cheeseburgare från donken så man inte svälter, HA! Men nu lite bildbomd från igår.


Gårdagens outfit fick bli premiären på en klänning jag köpte i USA.




Många egobilder..


Amanda - Suss - Pedro


Elin - Anna


Andy - Pedro.. wtf?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0