Tråkigt

Suttit hemma hela dagen, så får väl skylla mig själv, men nu har jag extremt trist. Har suttit och målat och ritat nyligt, men blev totalt uttråkad.. har aldrig hänt förr när jag målat och ritat, kan sitta i flera timmar i vanliga fall. Men tror jag håller på att bli sjuk. Har ont i halsen och känner mig helt slut. Var inne på en löprunda men när jag vakna kändes det inte som ett alternativ längre, halsen är som öm när jag sväljer, så nej tack.


En 3-serie tavlor, ändå rätt så nöjd


Börjat på en enorm ros, men blev uttråkad som sagt

Sett en film idag också, UP heter den. Animerad barnfilm men gud förbannat var sorglig den var! Helt hemsk typ hela tiden. Men riktigt bra, tror barn skrattar mer än gråter åt den, för den var gansk rolig också. Sen har jag även fått mail om dansen, börjar v35 och det blir måndagar samt tisdagar. Känns som att det kan krocka med basketen ganska så rejält, men det får bli ett senare problem.

Igår fick jag nya snygga nails av Gajja innan hon tar sitt pick och pack ner till sthlm. Helt sjukt att sommaren redan är över, jag börjar skolan imorn, Gajja flyttar till sthlm för skola på måndag och det har redan blivit rena istiden ute. Jag kollade facebook uppdateringar, och det är inte ens två veckor sen vi låg och solade senast på udden. Sjukt vad tiden går fort. Jag tog även en för laget och jobbade igår, var fint väder men ändå lugnt. Fick till och med läs ut boken som jag började på förra veckan. Lite tråkigt att det inte är så mycket gäster för det är ett grymt bra ställe och fint är det också. Men folk kanske inte uppskattar sånt? Nåväl, ska sluta skriva nu, har ändå inget vettigt att säga er.


Dom nya naglarna, snygga svarta glittertippar med vita rosor på lill+ringfingret

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0