11 månader - Check!

Nu har jag varit i staterna i hela 11 månader, on the dot. Det är mindre än 4 veckor tills jag har min sista arbetsdag och lite drygt 4 veckor tills jag åker till Miami. Har en fruktansvärd hemlängtan nu och kan inte vänta tills jag får komma hem och göra normala saker igen. Kommer sakna mitt ljuvliga USA, har haft mycket kul och träffat mycket fint folk. Men nu är det slutspurten här då. 4 helger kvar att avverka, måste bli 4 riktigt BRA helger!

Annars har min dag varit väldigt tråkig. Jag har tvättat hela min lediga tid, skit skoj. Fattar inte vart fan alla kläder kom från? Sen har jag gormat med ungarna hela dan, var ingen bra dag idag. Väldigt hysteriskt skulle man kunna säga. (var inte jag som var hysterisk!)

GAH! råkade kryssa rutan!

Nåja, skrev att det blev aldrig nån bio ikväll, lika bra det kanske för har ändå inte råd för sånna små nöjen. Sen var karaoken fett kul igår, skrålade på riktigt bra. Sen på slutet kom det in en hel drös med AS snygga college killar, dog lite, ha! Sen blev det lite roadtrip hem, hittade inte till highwayen.. (snygg svengelska där). Men det var roligt, många ord delades under resan. Sen kom man väl hem där strax efter ett och i säng närmare två, lyckad kväll må jag säga! Helt jäkla död nu, men det överlever vi. Nu ska jag bortsa bissingarna och se på Bones. Tjötar lite med Sofia också så de blir väl sluttampen på denna kväll.

"I'm gonna tell mom and u're gonna get in trouble!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0