9 timmar

Ungefär så många timmar sov jag sammanlagt lördag och söndag natt. Är så himla as pigg nu så jag skulle kunna köra ett triatlon, eller så inte. Ska bara klottra lite här och sen kör jag ström knappen till off! Men det var ju en grymt bra helg, måste ju tänka så i alla fall. Lördag for jag in till Boston och mötte Andreas och Anna för lite shopping och sen middag på cheesecake, mums! Efter detta for vi hem till Andreas där jag sedan blev upphämtad av Wes och så for vi och hämtade upp Sofia för Francos avskedsfest. Hade ju inte sett min pingla på två veckor, tre hela helger, så var himlarns kul. Blev en sjukt lyckad kväll också.. om ja säger att vi hem i säng klockan åtta på söndag morgon så, hee. Fast en sak som suger hårdare än hårdast var att nån jävla idiot fick för sig att sno min kamera.. tack gode inte systemen, men min fina kompakt kamera. Hade endast bilder från kvällen, vilket inte var många, så några direkta minnen förlorade jag inte, tur det! Men så förbannat jävla surt att den skulle bli snodd. Jag hade den inte ens framme, den låg i Sofias väska. Sen är det ju himla kul att alla som var där var kännt folk, inga randoms som bara kom in eller nåns kompis kompis. Utan alla kände hosten bra och det var vänner hela högen. Jag fattar inte hur man kan vara så jävla känslokall att man snor någon annans saker. Jag kan fatta att man snattar från en affär, det är vrickat, men inte samma typ av guilt. Men jag har liksom betalat FLERA tusen för den där kameran och det är bara dryga året sen jag gjorde det också. Att någon kan ha det på sitt samvete, det tycker jag är sjukt, den människan behöver seriös hjälp. FITTKATT! Så jag blev ju asförbannad i stundens hetta och trodde jag skulle slå in en vägg. Men ingen kamera hittades och har ännu inte återfunnit sig. Så den är borta, jag hoppas idioten som tog den mår skit, att han/hon har sådan ångest för att DU vet att du är kriminell. Jösses, nu blir jag aggresiv, ska sluta skriva om detta, inte bra.

Söndagen var också kul. Jag vaknade efter tre timmars sömn och var super pigg. Låg kvar en extra timma men låg mest och smsade. Sen gick jag upp och klär på mig. När jag är typ helt klar sätter sig Sofia upp i sängen och frågar på engelska, "WHAT are you doing?" Ha, jag vaknar sa jag. Hon tyckte jag var knäpp, vilket jag var, astrött nu ju! Men vi tog oss upp och in till Boston för att möta upp Andreas och Anna. Blev lunch och sen gick vi på bio. Tönt man är, men vi såg på Justin Biebers film, Never say never. Den var faktiskt bra! Den var intressant kanske man ska säga, och jag tycker faktiskt att han har bra musik. Så förutom brudarna som satt på andra sidan biografen som skrek, aplåderade, ropade "I love u Justin!!!" och sedan i slutet även gick ner framför skärmen och skakade rumpa (vilka idioter) så var det en BRA film. Vi var lite väl tidiga så vi smet in på Gnomeo and Juliet en timme innan. Fick inte se hela den filmen, men den var fasen kul! Ska se till att se hela en annan gång. Och nej, bio funkar inte som i sverige. Här betalar du en onumrerad biljett, sen när du har kommit in har du tillgång till ALLA alsonger och ALLA filmer, så pick one! Får man väl egentligen inte, men det är ju ingen som kollar en. Efter detta kom han som inte var svensk, Tony, och hans kompis och hämtade upp oss för lite socialation (är det ens ett ord?) Men vi for till deras dorm och satt där och pratade om mycket och inget. Ganska kul, fick se en video från deras skidlag när dom var i Norge, ska se om ja kan hitta den igen på Youtube så lägger jag den på facebook, kult! Hur som helst, så jag kom mig hem där vi halv ett på söndag kväll och var SÅ död vilket jag varit hela dagen. Så nu när klockan börjar närma sig nio så ska jag borsta bissingarna och sen sova, gonatt!






Från whole-sale sidan. Denna gång fick jag ett halsband utan att ha beställt det, kult!






Magtröja H&M virkad - Mag tisha Sunpac  - mössa unknown
Sen köpte jag även ett stativ, eller stafli eller teleskop som det även fick kallas under kvällen, till min systemkamera.

"I don't like you.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0