Awesome!

Tänkte ta ungarna och åka skrillor idag, men dom stängde ju hallen så tidigt för allmänheten. Men då åkte vi till biblo istället. Satt och läste lite sen kommer en av ungarna med två filmer, bland annat Oliver och gänget. Jag sa bara, "JA!!!!" så den tog vi. Sjukt bra film, jag har sett den säkert 100 gånger när jag var liten så det blev lite flashbacks. Dock var denna på engelska och jag har den på svenska hemma, plus att dom pratade i fetaste NY dialekten, lite grötigt blev det i mitt huvud. Men det var sjukt nice att glo på den. Sen ska jag säga vilken annan film jag hittade, PIPPI! Tog den självklart, dock är denna dubbad till engelska, men det är den riktiga, inte tecknade, så var tvungen. Hade tänkt se den ikväll men som vanligt fastna man surfandes. Men jag ska i alla fall ta en dusch nu, min eftermiddag var faktiskt riktigt bra så jag är nöjd och glad idag. Redan onsdag, två dagar kvar till helg!



"Nobody likes me!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0