Besviken på mig själv

Varför har jag inte ens funderat på att kolla upp om weetabix finns att köpa här?! Typ världens goaste frukost! Satt imorse eller om de var igår och åt nå flingor som för en sekund smakade som weetabix, tänkte att det ska vara det första jag köper när ja kommer hem. Sen facebookar en au pair här om det och då gick lampan upp för mig. Tydligen finns det att köpa här! Fett besviken på mig själv, så nu har man gått ett helt år utan något så underbart. Mamma, läser du detta så köp weetabix och jordgubbssylt så de finns när jag kommer hem. Linnea, läser du detta, säg vad jag just skrev till mamma, för hon läser nog inte. JAG SKA HA WEETABIX!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0