Då var en kamera rikare

Ja, då fick jag mig äntligen min kamera, en ny dårå. Blev årets modell och för mindre än hälften av vad jag köpte min förra kamera, så det kändes ju himla skönt. Den skulle kosta 230 dollar, men fick den för 200 för den hade tydligen varit ett visnings exemplar och alltså upp packad. Men var ju inga fel på den så den tog vi. Sen var den även bättre än min förra kamera, fler pixlar, riktigt skarp och bra bild blev det, bättre zoom och så vidare. Sen när jag packade upp den och kollade bilder som låg på den så var det kort på två helt random people, lite kul. Ska lägga upp bilden här sen, HA!



ROLIGT! ;D - dom som va på kameran

Innan jag fick mig min kamera var jag in på Sears och hittade en videokamera som såg himla rolig ut. Den var rosa och as snygg. Bra storlek och precis som jag ville ha den. Dock var det lite av ett skitmärke, eller kameran var inte så bra bild och sådär. Så blev inte den, men får se om jag köper mig en videokamera, vill ha en. Hur som helst var denna kamera inlåst så killen där var ju tvungen låsa upp och ge den så jag fick kika lite. Men gudförbannat vad han pratade på. Först var det om kameran, som dom inte hade på lager ändå. Sen försökte han få mig att skicka efter den så jag bara skulle hämta upp den sen. Men när jag inte ville det och sa att jag måste tänka på det jag får komma tillbaka. Då blev han helt panik och sa att han inte jobbar längre än till fem och han inte skulle vara där imorn. Så sa jag att jag mena typ en annan vecka, och då börja han rabbla upp typ hela sitt schema. Så nu vet jag att han ska och kolla på nån konsär den 11e mars, OK! Blev tillslut av med honom och för in till Newbury street iställe. Bara tillägga att killen var mer medelålders gubbe.. lite läskig.

Och gårdagen var himla mysig. Det blev middag och sen film. Såg Play the game igen, så sjukt bra film. Sagt det i bloggen förr, men den är så klockren så jag skulle lätt kunna se den ännu en gång. Så det är ett hett filmtips! Så nu sitter jag i min säng och bara myser. Pappan var ju ledig idag men tror han vill åka till gymmet så kan bli att jag jobbar middag i alla fall. Sen ska morsan kanske va hemma imorn så får se vad mitt schema blir då. Nu ska jag vila lite, Tjohej!

"U say it like China.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0