Duktig tjej!

Idag har jag hunnit med massor! Började morgonen med att min värdpappa släppte av mig på biblo så jag kunde skriva ut alla flygbiljetter samt hotellbokningen för Miami och flyg hem. Jepp, jag har fått flyg hem, men kommer inte säga när, hemlis! Sen promenerade jag till CVS för att köpa lim, mina lurar hade gått sönder så var ju tvungen ordna det. Efter detta fortsätter jag min vandring till gymmet i tron om att jag skulle kunna avsluta med medlemskap, men självklart skulle det vara gorm att göra sånt också. Fick ett papper men fattade ändå inte riktigt, skrev i alla fall ett mail med allt som stod på pappret så får jag hoppas att det funkar. Så när jag ändå var där så tränade jag lite. Skönt som fasiken var det! Bytte om och fortsatte min vandring till en frisör här som även har solarium, så jag tog mig en fem gångarna för 20 dollar, var sjukt skönt att sola. Var ett sånt där booth som man står i, så jag stod naken och dansade lite till radion på högsta volym där inn, awesome! Var ett såntdär super solarium så blev bara 6 minuter, helt underbart ändå. Sen gick jag hem och tog mig en dusch, bra jobbat säger jag! Om några timmar blir det jobb, sen får jag se om jag tar mig ut eller inte. Blev ju så att jag ska följa med och åka skidor imorn med pappan och pojken, vilken man inte tackar nej till. Åker dock tidigt så kan ju vara bra ide att inte vara ute och sudda allt för länge.

Men än så länge har min dag varit riktigt bra. Ska bara berätta en kul grej som hände på gymmet. Gjorde ryggups i en såndär stolgrej man står i. Hur som helst, när jag böjde mig ner så gick det lite för fort och lite för långt, så jag lyckas slå i pannan med en ljudlig DUNS. Hela gymmet var fullt.. men tror ingen hörde mig. Förutom att jag faktiskt sa "AJ" halvhögt, HA! Bara lite kul sådär. Nu ska jag torka håret!

"We don't do that here.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0