Fredag imorn!

Helt sjukt att veckorna går så fort nu, fredag imorn igen! Men skönt med helg, kommer bli kult kult i helgen. Ferre på lördag och plus att Sofia kommer hem från Arizona då. Så då slår vi klackarna i taget! Sen ska jag klämma in Anette denna helg också, hoppas hon kan följa med på kalaset, annars får jag se henne på söndag. Så äre bara! Kan hända jag jobbar kväll imorn, var lite oklart med hur päronen skulle vara hemma. Men sak samma, ingen får förstöra mina fredagar! Sen väntar en hel vecka lov med ungarna, oh no! Jag tyckte dom kunde ta bort det där lovet för ungarna haft så många snödagar, men det var visst bara jag som tyckte det. Dock inte mitt problem när dom måste gå i skola till juli, HA! Nåja, ska försöka hitta på aktiviteter, det pratas rullskridskor och skridskor bland annar. Rullarna är väl inte jag så sugen på, speciellt inte när pojken säger att man bromsar med tårna... (!) Jag kommer ju göra feta faceplant om jag ska bromsa med tårna! Nåja, det löser sig säkert.. hoppas jag.

Denna dag var väldigt skön. Ungarna var vakna med tuppen igen och min morgon blev väldigt enkel. Droppa av ungarna redan före klockan åtta idag, fantastiskt! Sen for jag hem en timma och käka frulle innan jag tog och promma till gymmet. Efter gymmet blev det posten och sen tänkte jag glida in på en solning, bara det att det var stängt, suck! Sen jag var nästan hemma svettades jag som en liten gris. Hade på mig storjackan och halsduk, var ju bara sådär plus 10 grader ute (!) Kanske dags att ta fram vårjackan? I alla fall under dagarna, på kvällarna blir det kallt ändå. Men sjukt, ta fram vårjackan mitt i kallaste februari? Varit -30 hemma en hela vecka nu, och jag pratar om våren. Kommer ju få en chock när jag kommer hem till kalla Luleå sen. Ska bli skönt, men kallt! Sen nu ikväll kom Christin över.. med B&J och chips.. och hon lämnade chipsen här, oh no! Dock bara lättsaltade så inte min största favorit. Bör väl slänga dom, eller typ ge det till ungarna, det blir nog en bra plan, snack imorrn! Var trevligt i alla fall, såg film, A walk to remember igen. Hon hade inte sett den, så vi fick sitta och grina lite tillsammans denna gång. Sjukt fin film! Men nu är det alldeles för sent för mig, gonatt!

"I don't like when i calls me a spas!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0