Glad Alla Hjärtans Dag

Ja, då sitter man här på alla hjärtans dag, tröttare än någonsin och undrar vad tusan man ska ta vägen. Knät knallar på men det är ju inte bra, inte på långa vägar. Hoppas jag inte slet av nånting. Ska i alla fall iväg på karaoke ikväll som förra veckan. En kille åker hem snart så det ska bli lite love songs i hans ära. Ska ändå bli kul, jag behöver komma ut. Inte sett en människa på hela helgen typ, eller nån av mina kompisar i alla fall. Funderar på vad jag ska ha på mig, kom på nu att koftan jag har hade jag på mig sist, så måste byta till nånting annat i alla fall. Var ju så himla varmt idag så kanske nå lättare. Måste ju väga upp lite med att jag inte kan promenera i klackat ikväll utan jag får ta något mer bekvämt. Kan böja på benet, men det är hela grejen med att böja ut det sen som inte är så kul. Sitta rakt och still, ah de går bra, men börja gå och härja, inte ok. Sen kan jag gå i trappor av nån underlig anledning utan större problem. Men man vet ju aldrig, kan ju få as ont snart. Tog ett litet piller kom jag på nu så kanske var det som hjälpte lite. Men ja, de är ju något som inte står rätt till.

Ska fixa mig nu så jag kan sitta och se Pretty little liers timmen innan Jan ska komma och hämta upp mig. Börja med lite uppfräshning, sen rensa ut garderoben på nå snyggt. See ya!

"Have a nice life Jenny.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0