Glad flicka fick paket på posten!

Så roligt, båda mina paket kom idag! Egentligen kom ett igår men missade postsnubben. Sen var det ju sjukt kul, dom hade lämnat en såndär lapp på dörren som man var tvungen skriva på, så står det att du får inte skriva på om du inte är 21 år.. asså va?! Var det fulaste jag varit med om. Men min värdpappa la dit en kråka i alla fall, tyckte jag var snällt. Min klänning kom som jag skickat efter, bara roligt att det var två klänningar i paketet? Den ena hade jag absolut inte beställt, fick en bonus! Hade dessutom inte ens betalat för mer än en klänning, wierd! Provade dom även nyss, lite missfit, typ påsiga, inte som dom små kineserna på hemsidan såg ut direkt. Men får ta och sy in dom lite när jag kommer hem, inget värre än så. annars var dom himla söta! Sen fick jag mina snygga skor också. Proavde dom på en gång och dom var ju självklart förstora. Sitter nu och har dom på mig och ser att dom är inte alls förstora, inte sulan i alla fall, den är precis som mina fötter. Men saken är den att jag har väldigt smala fötter så själva skon är för vid, bajs! Nåja, ska köpa en sula så foten kommer upp lite, as snygga!


LOVE




Extra klänningen, inte lika fin som den andra, men fixa lite med symaskin kan den bli läcker!

Annars har min dag varit hemsk.. har huvudvärk nu och vill lägga mig ock dö. Men ja, det är bara dryga två veckor, sen har man inget annat ansvar än för sig själv, WOHO! Började även skicka ut inbjudningar på fejjan för mina avsked. Än så länge ser det positivt ut! Fast ångest, det verkar vara populärt med surprise parties här, men ska dom fixa en sån för mig och jag tror att jag inte kommer få nån hejdå fest kommer jag ju flippa. Hatar att inte ha koll när jag behöver ha det, ha! Kär i mina nya förstora skor om ni ville veta, sådär random i festsnacket bara. Men i alla fall, jag hoppas på ett grymt hejdå och att jag kommer träffa dom flesta man lärt känns en när ja kommer hem. Liksom, är ju inte så långt till Östersund eller Gislaved, visst inte dårå? Men det löser sig!

Nu ska jag lägga mig och dö, dricka massa vatten och andas för en ny dag. See ya motha fuckaaahs!

"I get frustrated when people tell me what to do.."

Kommentarer
Postat av: Linnea

Finns alltid någon som kan ta den annars ;)

2011-02-17 @ 10:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0