I am number four

Ena ungen sover och andra ungen glor pa lite TV, sa da passar jag pa att lana familjens dator, bus! Men hann ju inte skriva igar for jag for pa bio och sen blev det sa sent. I alla fall, igar  akte forst jag och ungarna och spelade bowling. Denna gang spelade jag med men gud sa illa jag tycker om New England bowling. As sma klot och make no sense at all. Men gick helt ok, hade ju sanna dar bumpers pa sidorna, HA! Sen for vi hem och gjorde oss mat och sedan var det bad tajm. Da hande nagot fruktansvart hysteriskt kul men ackligt. Mina ungar pruttar ganska mycket, och jag sager att ska ni prutta sadar kommer ni snart gora i byxan. Tyvarr hade inte ungen byxor pa sig utan stod i badkaret och far en lustig min och sager.. "I think a little something came out!!" Kollar ner i badkaret och det ar nanting litet som simmar runt dar. Dom hade atit choklad kakor och tankte att det var choklad, bara det att "chokladen" smalte aldrig.. sa vi far du anta att det var lite poop! (ah nu skrev ja fel, dom tog duschen innan bowlingen men vet inte hur man kopierar och andrar om och orkar inte skriva sa nu far de se ut sahar..) Hade en ganska bra dag med flickorna och vi busade pa som bara den. Jag var inte sa kry igar for jag ar forkyld, men man orkar mycket mer med barnen om man ligger ner. Sa vi lag pa en madrass som dom hade pa golvet i sitt rum och laste en bok och busade pa. Sen var det middags dags och denna arbetsdag var over.
Lite innan halv sju kom Christin och hamtade upp min for bio. Vi tog aven och hamtade upp Gladys. Nar vi kommer till bion och jag ska dra fram kortet for att betala upptacker jag till min forskrackelse att min innerfiska ar oppen och att min smartcase INTE ar dar!!! Paniken borjar ju latt fara over mig. Fick for mig att jag hort nagot falla i golvet i Christins bil sa jag tar nyckeln och springer ut igen.. dock inget smartcase. Jag ringer min vardmamma och fragar om hon kan kolla bilen, men inget dar heller. Nu far man ju lite angest, men jag visste att jag hade den pa bowlingen sa hon ringer dit och TACK gode gud har nagon hittat den dar och lamnat in den. Ska hamta den om nagra timmar nar dom oppnat. Liksom jag hade allt dar i, bada bankkorten och mitt korkort. Inte sa kul att bli pank samt tappa korkortet just nu, inte riktigt lage. Men allting loste sig fint och jag hade kontanter sa Gladys drog de pa sitt kort sa fick hon pengar av mig. Sag i alla fall I am number four. Galet bra film och synd att saga att Alex inte ar snygg, gaah! Ha! Men det ar i alla fall ett fett bra filmtips. Nasta vecka blir det att se Beastly, samma huvudroll som i filmen vi sag igar.
Nu ska ja sluta skriva och vara au pair annu en dag. Men sen ska ni ju fa veta att till nasta vecka fran och med torsdag kommer jag flytta in i gastrummet.. oh no! Fattar inte riktigt att min tid har ar over, gick sa sjukt fort! Hur som haver, ska hamta mina kort idag och sen ska jag ta med ungarna och aka skrillor, ska bli himla kul! Lange sen jag stod pa ett par och ungarna har aldrig provat. Men jag har tva hander och tva ungar, sa ska nog ga finemang. Ganska saker pa att jag kommer ihag bade hur man aker baklanges, framlanges och for allt i varlden inte glomma kottbullen! Men vi hors kanske senare ikvall, om jag hinner. Ska in till Boston och traffa en kompis efter jobbet. Sen ar jag ledig imorn och da blir det kamera jakt! So looong!
"Walking to the sofa and I'm gonna kiss him up!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0