Inte bra

Det var inte bra att börja shoppa förra helgen. Ah just det, jag säger börja, för nu vill jag inte sluta! Sen är de ju en del saker jag behöver och som jag vill göra. skulle vilja hitta ett par riktigt snygga klackar, inte nå finklackar utan några man kan ha till vardags. Sen BEHÖVER jag en till resväska, annars blir det jobbigt att åka hem, även fast jag skickar hem paket. Så detta var ju inte bra. Sen har jag efterlyst på facebook om någon vill åka upp till Quebec City och kika in ishotellet. Bara över en snabb helg sådär, så man har sett det också. Sagt tidigare att ja ville åka till Mount Rushmore men det har jag verkligen inte råd med. Har knappt råd med Kanada en gång till, men det skulle vara kul! Så mycket pengar som ligger i luften och hänger nu, får se hur man gör.

Hur som helst, Thank god it's Friday! Än då länge är klockan vara 12 mitt på dagen här så jag har hela arbetsdagen kvar nästan. Skickar väl ut ungarna i snön eller nå, jag måste vika tvätten sen ändå. Sen läcker ett av våra fönster in vatten, så jag har satts på window duty. Än så länge har inget svämmat över, men vem vet? Ikväll blir det förhoppningsvis lugna puckar, har inte gört nå annat än att pappan har fotboll så jag ska förhoppningsvis vara ledig. Ska packa väskan för helgen, har blivit en riktig luffare, bor nästan aldrig hemma på helgerna längre. Men det är kul, måste ta vara på den tiden man kan!

Ska läsa lite bok nu, ladda inför ungarna. Woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0