Inte så kul ne

Hade en dålig eftermiddag. Jag pallar inte när dom ska gnälla. Men bit ihop, tydligen ska man ju vara byggd för att ta all skit i denna värld? Ne, inte riktigt va, men vad gör man? Nåja, nu ska jag köra lite benböj, få ut lite frustration. Sen blir det att glo Pretty little liers, as bra!

Sen vill jag tipsa om något. När jag var i San Francisco gick vi förbi en sånhär street performer. Han målade dom sjukaste bilderna jag sett, motivet var Golden gate bron samt solnedgång och hela baletten. Och vad använde han, jo, sprayfärg, kasrullock, papper och kniv! Kika på youtube och sök på "Spray paint art" så får ni se på något coolt! Nu träna!

"Yeah, because u r a cry baby!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0