Jag kan sätta pengar på att han är svensk!

Ah, det sa jag igår när en blond kille i lila tröja och rött pannband kom in. Såg ut som vilken svensk skidkille som helst och jag var så stensäker på att han var svensk. Anna tog sig i kragen och drog med mig och frågade om han var svensk, och gode var nära jag var att ha rätt! Han började prata svenska, dock med brytning. Han var amerikan, men läst svenska i skolan (liksom va?) Sen hade han varit i Sverige så sent som förra sommaren på något skidläger. Han höll på med längdskidor. Sjukt skönt kille! Sen var det ganska kul när vi gick med han mellan alla, folk stannade honom och frågade om han var svensk för han såg så svensk ut, kult!


"svensken" Tony


Grattis Anna!!


åsså klämma in en på mig å en brud jag inte känner?

Sen fyllde ju kära Anna 21 år, kul för henne då säger ju jag med lite nypa salt. Ne, men as skoj ju, grattis till henne! Var en himla trevlig kväll, avslutades dock tidigt för det var så mycket folk. Kanske lika, kom man inte hem alltför sent så jag fick några timmars sömn i alla fall. Har till och med tagit en timmes nap idag och är ändå astrött. Skulle åkt på bio ikväll, men känns ovärt att betala för något jag ändå inte kommer se för jag kommer somna! Annars har jag tvättat heeeela dagen, samt tagit en prommis ner till solariet, tror jag blev lite brunare denna gång. Förra gången tog jag bara sex minuter, men hände knappt nå, vi brände på med 10 minuter idag, nice! Så stod man där och shaka igen i båset, kul! Sen promenerade jag hem. Mitt knä är ganska så helt ok nu. Forfarande lite ont beroende på hur man rör det, men springer runt igen mer eller mindre obehindrat.

Ska försöka.. vet inte varför jag började denna mening.. för jag har inte tänkt försöka ett skit. Jag ska ligga ryggläge resten av kvällen. Nu signar jag ut, slut!

"Can u turn off the stove?!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0