Kvälls shopping

Gjorde lite kvälls shopping igår. Sofia skickade en fantastisk hemsida med saker jag ville ha, typ allt. Och så sjukt mycket saker, har inte ens hunnit gå igenom alla kategorier eller sidor med kläder och prylar. Sen glömde jag bort att spara bilder på allt och jag hittar inte tilbaka till dom heller, kommer inte ihåg vilken sida och sen tror jag dom ordnar om ordningen för varje gång man går in.. inte så bra. Men jag fick mig tre söta klänningar, en väska (som jag hittade bilden på), en hood tröja och en kofta. Nu ska jag berätta vad som var så lysande med denna sida förutom att dom hade sjukt mcyket fint. För allt detta betalade jag inte ens 50 dollar, inte ens 350 kr, förstår ni det?! Sjukt billigt, allting ligger runt 5 dollar och är het Amazing! Ska anälnda om sådär en vecka, nästan för bra för att vara sant. Väntar lite på att pengarna bara ska vara borta och att jag aldrig ska få se mina söta klänningar, men man kan ju alltid hoppas!



Snart ska jag hämta glinen. Onsdag så lika med kortdag i skolan för dom och lång dag på jobbet för mig. Stackars lillan fick nå sammanbrott imorse och behövde pappa, men pappa hade åkt till jobbet så tyvärr gick det inte så bra. Hoppas hon mår bättre nu, totalt vrak var hon. Sen vet jag inte rikigt, men hon börja hetsa när jag sa att systern hennes kunde ha en playdate. Men ska nog inte vara någon fara! Nu är klockan 12, så 35 min kvar, ska kanske äta nå snabbt!

"But I wan't a hug from ddaaaaadyyyy!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0