Lite fredagsmys

Jag jobbar, tror jag? Eller jag jobbar om pappan måste åka till fotbollen innan morsan han kommit hem. Men hon bör vara hemma snart så jag måste nog inte jobba. Lite jobbigt att inte veta, för ja hade kunnat åka ut med en kompis om jag inte hade behövt sitta här just för att dom inte vet säkert om dom behöver mig eller inte. Men sak samma, kommer bli en galen helg så sova hemma en fredag och bara ta det lugnt gör mig inget. Ser på Bones nu och har det mys. Ska slå igång en film lite senare. Christin lämnade ju var chipsen här igår jobbigt läge! Men jag har ätit väldigt nyttigt idag så lite chirre kan jag nog unna mig, visst då? Jag ska ju ändå "banta" när ja kommer hem. Banta=börja träna normal igen och äta normal mat. Har som tänkt mig att det ska räcka för att min kropp ska komma tillbaka där den var innan jag kom hit. Bör inte behöva så mycket mer, jag är ung och frisk så vi kör på den!

Imorn blir det en himla kul dag. Kommer få sova ut, lääänge, så jävla underbart. Sen ska de bli middag i Boston för Anna fyllde ju 21 i måndags. Efter det ska jag ta mig till Sofia där Wesley ska hämta oss och så ska vi åka och överraska en kille som åker hem nästa vecka. Hoppas han inte är så smart så han drar in detta i nå översättningsprogram. Förhoppningsvis vet han inte ens om denna blogg. Han bör inte veta.. Nåja, ska bli himla kul! Sen får man se vad helgen bjuder på mer, lösa trådar hänger i luften, kan bli riktigt spännande.

Annars var min dag väldigt skön. Har rena rama aprilvädret här. Gick utan jacka när jag gick till och från solariet. Hade den med mig men halvvägs kände man ju att det inte riktigt funka. Var till och med fortfarande varmt vid halv sex när vi hämtade upp pojken hos en kompis. Satt i bilen utan jacka, så fick en av ungarna för sig att släppa en liten en, så de luktade faan. Så öppnade jag fönstret, var ju ganska nice att känna en ljummen vind komma in. Liksom det är februari! Typ den kallaste månaden hemma och jag åker utan jacka med fönstret öppet på bilen, måste säga att det ar första gången det hände. Så ah, det var ungefär det jag hade att säga, så ha så kult!

"You're a meeaanyyy!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0