Packing up

Imorn ska jag börja packa ihop mina saker, fyra dagar sen flyttar jag in i gästrummet. Får se om jag är kry nog att packa, fortfarande sjuk och har fått ond hosta nu också. Ska bara kraffsa ner lite om helgen här och sen sova. Så helgen var helt ok som alltid, eller den var asbra, bara det att jag var sjuker så då får den bara en HELT ok stämpel. For in på lördag och mötte Boje (sofia har fått ett nytt namn) i Downtown där vi shoppade.. JA! Jag vet! Jag shoppar fast jag inte ska. Men som jag skrev i senaste, den som ej spar har så så förbannat mycket roligare! Så det blev ett par skor, som jag så verkligen behövde. Men Boje HOTADE mig.. så jag var tvungen. Hon sa att hon skulle döda mig om jag inte köpte dom, vågade knappt ta av mig dom i affären ju, tänk om hon hade flygit på mig där och då?! Ne, så jag fick så snällt betala. Sen tog jag tummen ur och köpte mig ett par sånndär ballerina party skor. Som är vikbara och pytte små så man kan ha dom i väskan och byta sen när kvällen blivit allt för gammal och fötterna lipar av smärta. Sen hittade jag mig en hemskt stilig ring också, mycket fint. Kvällen bjöd på halvfest. Jag var inte så jäkla taggad för jag var sjuk men vi for hem till Andreas och satt där en stund bara för att vara trevliga med folket. Blev en tidig kväll och bums i säng, skönt säger jag!






Köpte ett armband från H&M också - blå sten

Söndagen bjöd på mer shopping.. OH NO! Så idag blev det lite örhängen för omväxklings skull. En väldigt fin tavla, de ska ni veta! Sen har jag köpt torrshampo, kommer inte ihåg om de va idag eller igår dock? Men i alla fall, sjukt less på att håret ser ut som jävla smör efter en dag, liksom man duscha på morgonen och åtta timmar senare är det blääää. Så nu ska jag prova på det och se hur det funkar. Sen tog jag tummen ur och köpte mig en efterlängtad ghd plattång. Nu kommer min syster gnälla och säga "men det är ju fel kontakt på den!!!!" Men se de är det inte alls! Men då säger hon "men asjobbigt att dra med en adapter överallt!!" Men då säger jag såhär.. KANSKE pappa kan byta ut kontakten, för det är ju rätt spännings shit i sladden, hehehhee? Vet inte om detta funkar, men annars får jag väl köpa mig en smidig liten adapter, kommer gå så bra så! Asfin var den också dårå. Sen var det slut på det roliga för denna helg och sen var det slut på det roliga tills Miami. Jag har ju smått insett att hålla i pengar är inte min starka sida. Men förhoppningsvis räcker det jag har kvar, bör det göra i alla fall.










Spegel som kom med plattången.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Behöver jag säga att jag inte tycker om dig när du köper sådär mycket saker.. jag förväntar mig presenter när du kommer hem.. I KLÄDFORMAT!! ;D Puss!

2011-02-28 @ 06:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0