Redo för packning!

Fick mig iväg för att köpa en till resväska, som det också blev. En riktigt fin fin i samma modell som den jag redan har, så nu kommer jag glassa mellan gaterarna på flygplatsen. Fick mig även en liten handväska och två bikinis på min lilla tur idag. Samt lite förnödigheter som nytt smink, och sminkborttagningsmedel, måste man ju ha! Var Paulas tur att köra idag då, gulliga när ja berätta allt jag måste göra innan ja åker hem så säger hon att de bara är fråga henne så kan hon köra mig, söt! Men imorn (håller tummarna att vädret ska va fint) ska jag promenera till biblo för att skriva ut alla dessa flygbiljetter och sen gå till gymmet för att avbryta mitt medlemsskap där. Har ju ändå inte varit där på aslänge så ingen ide att hålla på det längre. Sen får jag se hur jag ska ta mig till posten med paketet, orkar då inte bära det hela vägen, är ju tungt! Men kanske ska se det som träning helt enkelt? Nah, får nog hitta någon som kan köra mig dit. Jag är för slö!









Sitter och smaskar på lite After Eight, sjukt gott, men smakar ändå inte som hemma. Var så sjukt chokladsugen efter lunch idag så köpade mig några olika sorter. Känner jag mig själv kommer de vara kvar mer än hälften när jag ska hem. Sen vill jag ha mina paket nuuu!! Vill se om klänningarna passar eller om det var helt åt helvete att skicka efter dom. Klänningar är ju sånt där som är svårt att veta om det ser snyggt ut eller om det kommer se ut som att jag lika hade satt en potatissäck över skallen. Men ja hoppas! Sen fick jag ju mail idag om att väskan och hood tröjan jag beställt inte fanns i lager.. va fan va de då?! Ville ju verkligen ha väskan, tröjan var bara impuls, men väskan var ju så sjukt snygg.. fan. Får se om den kommit in då kanske sen när jag ska skicka efter lite med Sofia, hoppas på det. Men nu tror jag att jag ska mysa ihop med lite ansiktsmask och bara må gott ikväll med min choklad. Shit vad deprimerande det där lät då, men ibland är det skönt att bara vara för sig själv. Vi hörs imorn!

"Did I have to get mad at u even once today?"


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill också ha den understa bikinin!! Varför tänker du aldrig på mig när du shoppar? :)Du kommer kunna bli rik när du säljer dina kläder till mig ;)

2011-02-12 @ 08:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0