Snowday number 3711

Ja, då har man tagit sig igenom ännu en snödag. Var väl inte så mycket snö men det var typ snöblandat regn så de var lite illa ändå. Sen fick vi smaka på lite hagel också, typ små spelkulor i storlek. Dagen flöt på helt ok, blev lite uttråkade så morsan bakade kakor och sen for vi med till hennes gym, vi badade och hon gymmade. Var ganska kul faktiskt, en del heta killar där också, hehe! Men förutom att man stinker klor, dom måste ha typ 100 gånger med än vad vi har hemma, så var det roligt. Efter detta blev det middag på TGI Fridays, sjukt gott! Åt ribs och sen lyckades jag smälla i mig lite mer än en halv brownie med glass till efterätt, oj! Men det var sjukt gott, var ju tvungen kompensera gårdagens uteblivna middag och dagens uteblivna lunch. Trodde imorse att jag var ok, men med tanke på att det ena jag lyckades sätta i mig idag förutom min brakmiddag var tre rostade brödskivor med lite slatat smör på så kanske jag borde tänkt annorlunda. Men det var himla trevligt och har alltid velat gå dit. Dom hade snygga servitörer också! GAH! Jag tror jag behöver en man, vad tror ni? Jag spanar allt för mycket. Nåja, de kommer väl en när man minst anar det.

Annars, det blev en lång dag, men nu är jag DONE och ska snart sova. Glo lite TV och sen blir de ladda för imorn, hoppas på en lugn skön dag imorn utan ungar denna gång. Sen förutom balla balla balla, har mina ungar lärt sig att säga BULLA nu också. Helt själva, dom höll på att säga balla grejen med bytte helt plötsligt ut A mot U så det blev bulla, tyckte jag var lite kul! Nu måste ja tusan skriva packlista, kommer bli en späckad helg, WOHO!

"She looks so weak I could.. never mind.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0