Strömavbrott

Idag är det fyra veckor kvar, imorn har jag varit här i 11 månader.. snart kommer jag hem!! Helgen var suverän. Mötte upp Galem på lördag och for till Andreas och lämpa av lite grejer och hade det trevligt en stund innan jag drog med mig Galem låååångt bort för att se en hockey match. Men liksom, det var svensk hockeypojke vi snackar nu! Tråkigt nog förlorade dom men det var roligt och jag var som alltid lika ivrig när jag ser sport live, även fast jag inte kan reglerna! Efter detta for vi tillbaka till Andreas där det var fullt pådrag.. eller inte än, men det blev. Hade en sjukt kul kväll! Sen ska ni veta att mitt i vitaste vintern så hade vi ett åskväder, blixten slog ner och strömmen gick i några timmar. Sjukt spännande! Lyckad kväll så att säga.

Söndagen blev det inte så mycket sömn inför och sen körde vi upp till Nashoba snow tubing park för au pair möte. Signa in oss och åkte lite tube och så spelade vi ett sånt här typiskt tivoli spel. Bara denna gång vann jag faktiskt! En hemskt söt björn med en Patriots tröja på sig. Dock är stackarn rakad!! Antar att det var dyrt med päls så dom skippa pälsen under tröjan och satte då tröjan för iställe. Men han är då så mysig ändå! Sen for vi hem till Andreas igen och efter nån timme åkte jag och Anna på romantisk middag för två!

Men nu måste ja rusa, karaoke kväll. Bilder kommer imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0