Tatuering

Jag har tänkt göra en till tatuering. Denna kommer förhoppningsvis bli till i Miami. Så satt nu och gjorde snabbt och enkelt upp mallen för den. Blir nog fint sen!



Ska gå ner och fixa tvätten nu. Kattjäveln hade ju bajsat i en av flickornas säng. Kul också att det låg precis vid ansiktet på henne, jääävligt mysigt, not! Sen glömde jag säga, höll på att garva ihjäl mig igår. Alla vet ju vad "balla balla balla" är för något. Det var ju i Bert denna suveräna line drogs. Nu är det bara så att helt blötsligt säger en av mina ungar detta, högt och tydligt! Jag trodde jag skulle garva ihjäl mig, jag har aldrig sagt det till dom så dom vet inte vad det är. Men det var så himla kul, min värdmamma kolla på mig som att jag var dum i huvudet när jag garva så mycket. Men de var lite kul! Nu ska jag bege mig!

"Stinky!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0