Var ju en trevlig kväll

Igår lyckades man bli sjuk, men som vanligt bara för en natt.. Blev sjukt seg på eftermiddan, mådde illa, kände mig helt matt i kroppen och ville bara sova. När jag slutat jobba gick ja upp på mitt rum och la mig omedelbart i sängen. Illamåendet körde på och jag fick hamna på toa två gånger. Frös som ett asplöv i fetaste snöstormen så tog mig en ipren, vilken resulterade i att jag svettades som ett sandkorn i Sahara.. tror någon hade feber? Jag däcka i alla fall i säng redan klockan åtta och sen lyckades jag sova hela sköna 12 timmar genom hela natten utan några fler toalett besök, så det var ju skönt.

Tog mig nyss en dusch och börjar jobba på en timme ungefär. Smsa min värdmamma igår och sa att jag inte mådde riktigt 100 och redan hade varit på toan en gång. Så lämpligt med snöstorm så skulle hon jobba hemmifrån så jag fick då ta lite sovmorgon. Så jävla illa att man fan inte kan vara sjuk här, för dom är så beroende på en. Är man sjuk är dom helt körda. Liksom hon sa att hon skulle jobba och hade jobb att göra så hon behövde ju mig. Men fick sova lite i alla fall, och nu mår jag ju faktiskt bra. Förutom att det stramar i halsen, som i skinnet när jag sträcker på den. Men blir mycket te idag, MASSOR! Vi hörs ikväll säkert!

"It's Threw, not Strew.. u think i'm stupid?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0