Varm choklad, blåbärsmuffin och andningsproblem

Sitter här och är så hängig att jag egentligen helst vill sova. Men klockan har bara dragit förbi 18:00 så jag kan ju inte sova än, eller kan man det? Jag tog tempen men undrar om den termon var riktigt riktig, visade att jag hade 35 grader. Visst att jag är lågtemp, runt 36, men 35 var väl lite att ta i? Så osäker på min diagnos so far. Annars är jag orkeslös, lätt anfådd, täppt i näsan som her svåra andingsproblem, speciellt när man äter en blåbärsmuffin. Så efter min middag, åt fiskpinnar faktiskt som jag hittade i frysen, smakade ju som hemma! Denna gång med ris och ketchup dock, så saknade remouladsåsen liiiite. Fisk är inte min största idol, men det var ganksa gott nu för jag inte ätit det på hundra år. Sen kan man ju kanske fråga sig om frysta fiskpinnar från kartong verkligen är fisk här? HA!

Tror inte jag nämt detta, försökte skumma tidigare inlägg men såg inget. Om en vecka kommer den nya au pairen, och på torsdag ska jag börja leva ur resväskan. Vet inte riktigt vart jag ska börja bara? Tänkte att packa Miami väskan kan vara smart. Mest sommarkläder som ska ner där ändå och man måste ju inte använda ALLT ur garderoben dom få dagarna innan planet lyfter. Sen får jag stuva ner allt annat i dom stora väskorna. Kanske verkligen packa en väska HELT klart så den får vara stängd och sen leva ur en väska, låter som en bra plan. Snacka om att detta inte är så intressant svammel, mest jag som tänker. Men måste ju ha något att skriva?

För andra bullar då så har man dag varit helt ok. Morsan var hemma så hade inte allt ansvar och fick sluta redan klockan fyra. Dock lyckades man ju försova sig imorse. Måste ha stängt av larmet i sömnen eller nå. För det var på och borde ha ringt. Redan där kanske jag borde fattat man var lite sjuk, om jag sover så hårt att jag inte vet vad jag gör. Brukar aldrig hända. Så nu har jag varit sjukskriven en halv dag och försovit mig en halvtimme på detta år. Annars har jag jobbat som en liten myra! Visar väl på att man är en pålitlig arbetskraft, eller att jag är dum i huvudet som jobbar även fast jag är hängig som idag? Men nu ska jag glo TV och tycka synd om mig själv.

"Oh my god Jenny, it's JUST a game!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0