Vet inte vad?

Jag har lite dålig fantasi idag. Vet inte alls vad jag ska sätta upp här? Mina ungar är lite söta i alla fall, dom har kommit in värsta rushen där dom målar och ritar teckningar åt mig där det står Love u Jenny med massa hjärtan och dylikt. Min ena unge skrev även "One year is not enough.." tyckte jag var hemskt gulligt! Och jag kan nog hålla med henne, ett år är inte helt nog, men jag vill inte utmana öder bara för att det kanske skulle kunna bli bättre. Men man behöver nog mer än ett år för att verkligen komma in i det. Visst, jag vet vad jag gör och hur jag ska göra det, men det verkar ändå komma upp nya saker som man inte tänkt på. Men varför lära sig nu, är ju lite försent? Nåja, jag jobbar på som de är!

Kan se om jag kan skrapa fram nån kul bild att lägga upp, så tråkigt att bara läsa om det ändå inte står nå vettigt.



HIHI! så hitta jag denna, visst är vi söta ja å min syster. Matchande kläder å allt, helt adorable! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0