Vill inte..

Jag sitter på sängen som vanligt med datorn och försöker få kraft att börja packa en väska i alla fall. I alla fall Miami väskan, är en start. Men åh, vill verkligen inte. Kan man inte hyra in nångon proffesionell packnings människa så kan jag bara sitta här och peka så packar han? Men gah, ska väl göra några knåp själv dårå så tar jag tat i duschen sen också. Får se om de blir nå karaoke ikväll med, kanske man ska ta reda på. Nåja, ha de så kult!


Jag och Boje på stan!




Snyggast i stan!

"They're not happy about it.."

Kommentarer
Postat av: Boje

Kul helg! Kommer sakna dig när du åker hem snyggis.. Lycka till med packningen ;)

2011-02-28 @ 15:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0