Ville bara säga att..

Ville bara säga att jag hade en väldigt bra start på dagen. Vaknade efter mina tre snoozningar och hör att ungarna redan är vakna, hur skönt är inte det?! Så jag går ner och till och med pojken är uppe och påklädd, helt fantastiskt. Han har skaffat sig en väckarklocka så han tar sig upp själv nu, jag är så stolt över honom! Tycker det är så kul att han har börja ta lite eget ansvar, han börjar växa upp, sakta men säkert. Så jag hade en bra morgon, förutom att ingen flippa när hon inte fick ha en playdate, men tycker det är irioniskt att hon än inte fattat att för varje gång hon flippar kommer hon inte få nån, och de hela med att gnälla och gråta please i ansiktet på mig.. funkar inte, visa att du är stor och duktig iställe så får du vad du vill ha. Tårar tar dig ingenstans i denna värld! HA, helt hård jag låter, men nä, man ska inte få något bara för att man börja lipa, det är inte synd om dig!


Jag å Brandon påväg hem från karaoken - skulle göra tummen upp men han aldrig få upp den, ha!

Jag sa nyss till min syster att jag kanske borde börja packa min väska för hemfärd. Är ju några veckor kvar men denna vecka är nästan över och jag tror inte mitt liv kommer få någon typ av handbroms snart så de är bara köra hårt nu, if u snooze u loose! Hon tyckte jag kunde packa ner allt jag inte använder, men det må ju då vara ingenting. Alla vinterkläder har jag ju nu, plus alla linnen. Sen ska jag ju åka till Miami så då ska shortsen och allt det vara framme. Men skulle ju kunna slänga ner lite saker för Miami i resväskan, liksom tror inte jag kommer springa runt i shorts och bikini dom närmaste veckorna? Annars måste jag skaffa mig en till väska, finns inte en chans i denna värld att jag kommer få ner allt i en väska, ain't gonna happen dude! Skulle behöva umgås lite med Christin, missa ju hennes födelsedag! Hon kan ta mig till Target så köper jag en present åt henne samtidigt som ja köper mig själv en väska, tycker jag låter som en BRA plan! Hur som helst, ska leva livet en stund till nu.

"I hate you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0