- 20

Galet kallt ute idag! Det har gått ner till så lågt som minus 20 grader, vansinne! Börjar ju kännas som hemma. Det är kallt ute men tycker ändå inte det är någon skillnas från minus 5 och blåsigt. Men trodde verkligen inte att det kunde bli såhär kallt här. Sen ska det komma in  EN TILL snöstorm på onsdag. Jag blir knäpp snart om det ska hålla på såhär nå mycket längre! Fast taskigt för ungarna, för varje snödag dom har här måste dom gå en exra dag till våren. Så ska det hålla på såhär kommer dom vara i skola till juli, HA!

Min stackars värdmamma smsar mig nu. Körde henne till tåget tidigare och nu säger hon att tåget aldrig kom men en snäll kvinna körde en hel hop till tunnelbanan så hon åker den nu. Men är ju sjukt kallt ute så hon är en isglass. Sa att nästa gång får hon ringa mig så kan jag köra henne iställe, stackarn.

Jag har tänkt att spendera min lediga tid i sängen idag, varmt och skönt! Körde nyss lite styrke träning bara för att bränna lite av all skit jag åt i helgen. Körde inte så hårt kanske, men lite i alla fall. Benböj och några arm och ryggövningar med gummibandet. Bättre än inget i alla fall! Men nu ska jag mysa!



"But I'm tired!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0