10 månader

Idag är den den 8e Januari 2011 vilket är dagen för den 10e månaden jag nu varit i USA, det är alltså 2 månader kvar, 8 veckor tills jag har min sista arbetsdag. Sen är det ungefär 10 veckor tills jag står på svensk mark igen. Det känns verkligen som en fis i rymden om ma jämför med hur länge jag varit här redan. Känner mig grymt positiv till mina sista veckor, nu kör vi stenhårt så är jag i Miami snart och sen hemma!!

Idag ska jag ta mig in till Boston och möta upp Sofia. Jag måste köpa nya leggings så måste in på H&M en snabbis. Sen får vi se hur vi gör med mat, pengar är ju ett problem. Sen ikväll ska vi till nå trampolin (?) ställe, ingen aning om riktigt vad det är och får se vad planen är där. Men ska försöka få mig nå god lunch innan jag ska ta bussen. Smell ya later!


Dagens, försökte gömma lite kläder i paint.. mitt rum är ett bomdnedslag..

"I love you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0