Bara hälften kvar då

Under mitt år i USA har jag gått upp 8 kg. Jag ska säga er att 8 kg är något som syns, om inte annat känns på magen. Nu ska jag säga er dom goda nyheterna att 4 av dessa 8 kg har jag på något sätt lyckats gå ner, och planerar inte att gå upp dom igen. Så nu kör jag på hårt som fan här hemma eftersom jag har lite svårt att ta mig till gymmet. Körde på med passet syster gav mig och lite extra armar. Så nu har jag gjort benböj så mina lår krampar så fort jag rör mig! Vet inte om det är bra eller dåligt, men känns ju som att det är lite illa att musklerna krampar ihop, dom är nog inte i så bra form! Men nu kör vi på och ska försöka hålla dieten på en bra nivå också. Måste ner nu och käka frulle för det gjorde jag aldrig imorse för jag ville kika vågen innan jag la nå i magen. Men då ska vi se om 4 kg kan förvinna till Miami, önska mig lycka till!!


Julen -08-, ska vi försöka ta oss dit igen eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0