Bästa ever!

Matchen igår var så sjukt bra! Riktigt spännande också och även fast Celtics inte direkt står mitt hjärta nära var jag sjukt nervös. Men det var en kanon match och är sjukt tacksam för biljetterna. Hade suveräna platser och fick riktigt bra bilder! Fast dock inte så bra bilder som Sofia.. min jävla kamera bestämde sig för att totalvägra att ta kort när jag ville det.. bajskamera. Men Sofia har bättre moment bilder så ska sno dom så får ni se sen. Jag känner ju också nu att basket är något jag måste börja om det, va fan slutade jag för egentligen när jag älskar det så mycket? Jo, jag vet varför, men det hör inte till vad jag känner för spelet utan det var andra orsaker. Men jag ska börja om, när jag kommer hem får jag väl krypa tillbaka till BK Bergviken och se om man är välkommen igen. Så nu ser jag fram emot det när jag kommer hem!

Nu ska ni få se lite bilder, resten går att hitta på facebook som vanligt. Lyckoruset är på HÖG nivå!











"CELTICS WIN!!!"

Kommentarer
Postat av: fian

YEEEEAH :D freaking awesome!

2011-01-20 @ 18:26:45
URL: http://oneyearinboston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0