Blää dag

Mitt illamående slutade med en dejt med toalettstolen hela jävla natten. Tog mig knappt upp imorse och ger ner och sa som de var, behövde inte ta ungarna som tur var. Gick upp igen och trodde jag skulle dö, framförallt spy IGEN. La mig på golvet inne i badrummet och önskade att någon skulle ta mig från denna hemska värld. Tog mig i säng efter ett tag och sen där vid 11 tiden (?) väcktes jag av Borgs sms, mådde bättre men magen är fortfarande lite i uppror. Ska hämtade ungarna nu, allt är väl lugnt om jag får sitta still idag, hoppas dom uppför sig. Undrar bara var jag fick magsjuka ifrån? Hoppas de går över snart, är inte så tagg för att må såhär. Ska försöka göra lite annan mat än dom stackars två clementinerna jag ätit än så länge idag. Nu laddar vi då!

"I wanna die!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0