Byxlös

Jag har inga byxor.. Alla mina leggings är det hål i och igår när jag skulle dra på mig mina typ chinos eller va fan de ska liknas med, så sprak sömmen mellan benen. NEJ dom var inte för små, hade inga problem att dra på dom alls, när jag bara drog sista så sprack dom. Fast har ju haft dom ett tag också, så dom är väl lite nötta. Så på en timma ska Christin hämta upp mig så ska vi luncha och köpa leggings åt mig, för så här kan jag ju inte ha det, kan ju inte gå utan byxor väl!?

Störande reklam på TV. Om nå hosta som barn kan få och som dom kan dö av. Så har dom nå hostljud i bakgrunden och de låter verkligen som att ingen håller på att kvävas, obehagligt. Men ska ner i tvätten och slänga in den i torkrumlaren. Jag måste ut och göra nå, för jag har aldrig nå att skriva om längre..

"I won't get up unless u turn off the lights!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0