CELTICS TONIGHT!!!

Ikväll blir det Celtics, WOHOO!! Ska bli så sjukt kul, så jävla taggad för att se denna match så det är helt sjukt! Var nyss och köpte ett Celtics linne bara för att det ska vara så. Ni ska se Boston borna, dom går verkligen in för ALLA sina lag här. Matchtröjor för basket, baseball, football och hockey är vardags klädsel här. Det är nog folk som går ut i matchkläder också skulle jag tro, helt sjukt. Men snart är jag en av dom också, äger ju nu ett basketlinne och en football tröja, så jag är halvvägs där. Hur som helst, SJUKT TAGG!



Annars händer det inte mycket, redan bara en timma kvar tills man ska hämta ungarna. Hoppas på att denna dag går bra. Kanske ska låta lilltjejen gå på playdate. Pojken fick ju utegångsförbud igår. Han for iväg med sina vänner och en av deras morsor, bara det att morsan lämnade dom sen på ett gym helt ensamma och pojken hörde inte av sig till mig på nästan tre timmar och när jag ringde till hans kompis och hans kompis mamma så var det igen som svarade. Fick till slut smsa en annan morsa till en av pojkarna och hon säger att hon hämtat sin pojke och att dom andra skulle bli upphämtad av sina föräldrar.. say what?! För tillfället där då var ju jag förälder, och jag visste ingenting om att hämta upp min pojke? Så det blev lite hets där ett tag. Annars var gårdagen ganska så enkel, hade ju bara flickorna så då räcker ju mina två händer utan problem. Men nu ska jag och göra lunch då, gud vad stressig denna dag nu kändes.. tjoflöjt!!

"I'm Awesome!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0