Fett nöjd!

Fy fan vad bra jag är. Drog på mig pälsmössa och dunjackan och trampade iväg i en faslig fart. En väg tog 20 minuter så det blev en bra uppvärming och sen samma väg hem då. Sen körde jag nå nytt jag fick av syrran, skulle köra 25/15/9, benböj/bröst/lats/ryggups/dips/situps. Sen skrev jag gånger 3 på papperet ocskå, så undrar om det var dom där 25/15/9 som räknades som gånger tre eller om det skulle vara de gånger tre i sig? Nåväl, kommer väl ha träningsvärk imorn i alla fall för jag blev fett trött och var det fel så får jag väl göra rätt nästa gång, man lär sig av sin misstag! Körde lite annat på det också innan jag trampade iväg hem. Men hur som helst, kändes grymt skönt och fruktansvärt uppfriskande. Men ska försöka uppehålla det här nu och sen ska ja bränna som fan i backen på lördag, nice!

Sen fick jag se nå lite äckligt på vägen hem. Ligger en ödla mitt på gatan. Tänkte först att va fan lever den? Men sparka lite lätt på den och den var helt frusen. Såg asläskig ut, som en liten krokodil nästan förutom den långa nosen dom har då. Nåja, stackars lilla ödla, den hade ju kanske kunnat vara söt!

"Dumbass!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0