Fönstershoppar


Har seriöst shopping behov!!! Hittade massa söta linnen för att ha till miami, dom jag redan har är så tråkiga, bara basic. Sen SKA jag köpa jeansen och jackan, resten på sidan vet jag inte om pengarna räcker för. Men de blommiga linnet och det rosa skulle jag vilja ha, hemskt sött till ett par ljusa jeans shorts. Allt förutom bikinin är från American Eagle Outfitters, halvdyr affär för att vara USA, kanske lite som JC hemma. Bikinin är från Forever 21 men dock inte i lager än så lär väl inte få mig den på ett tag. Men shoppa upp hela lönen till helgen är ju ett grymt sug just nu, även fast jag inte har råd! Kan inte mor eller far shippa över lite pengar och göra deras yngsta och mest sårbara dotter lycklig!! Nåja, några trevliga plagg ska vi väl lyckas få med oss hem!

Nu blir de sängen!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Tror du åtminstone har fått en slant på min födelsedag hörru :)

2011-01-27 @ 07:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0