Hemma med vård av sjukt barn ännu en gång..

Mina ungar blir sjuka efter varandra nu, rena dommino effekten. Smet dock iväg och körde lite träning i mitt rum och på de en dusch. Men tror inte lillan klagar där nere, hon glor TV så tid är det sista hon kommer oroa sig för. Kanske att hon vaknar till liv när hon känner sig lite hungrig. Men hon var sjukt duktig med frukost idag, åt en hel tallrik havregrynsgröt! Till och med bättre än vad jag är. Ska låta håret torka lite och sen ska blåsa det åsså får jag väl gå ner och jobba, fast jag inte vill. Den här veckan har varit riktigt jobbig med fulla dagar nästan varje dag. Igår var ju lite spec men kände mig ju så dum när jag bara flydde fältet när hon sa att jag inte behövde jobba. Nåja, fick ju sovmorgon idag i alla fall så hoppas på att dagen ska gå fort, en timma extra är ju redan borta. Kommer in här ikväll och berättar om dagen blev hyllad eller rakt ner i avloppet!

"I don't want to wear my coat!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0