Hemma med vård av sjukt barn.. Igen

Imorse bestämde sig lillan att vara sjuk. Hennes halsmandlar är svullna och hon är lite hes, annars inga större problem. Men hon fick se lite tv nu och sen ska jag försöka få henne att sova lite innan lunch så hon blir av med skiten så fort som möjligt. När jag vakna imorse trodde jag att klockan var max 3 på natten.. Det var 5 min innan min klocka skulle ringa. Jag ville bara dö, kändes inte ens som att jag hade vaknat, för jag hade ingen känsla av att jag hade sovit. Kändes som att jag fortfarande låg där och snurra för att somna. Så när ungen nu blev sjuk så gick ju min "sova hela förmiddan" totalt i stöpet, nåväl, inte som att man måste anstränga sig så de stör när man bara har en av dom! Sen igår kväll så tog jag mig frieheten att åka in till Boston och möta upp Borg. Vi ville gå på bio men dom hade inga bra så vi tog senaste filmen av Harry potter igen. Hann dock inte se hela för jag var tvungen åka med tåget, men det var trevligt ändå! Sen när jag går på tåget kommer tjejen som sitter på andra sidan gången och säger "hi, i just wanna ask a question, really random. But is that your hair color or do u do highlights?" sa att det är väl lite både och, inte gjort nå med det på 6 månader. Sen prata hon på om sin frisör och fråga om jag har härifrån och att hon aldrig får sitt hår så blond som hon vill ha det. Avslutade med att säga att hon tyckte mitt hår var fint iaf. Tyckte jag var snällt med tanke på att det inte var så rent och bara uppsatt i en slarvig snodd. Ha, ni ska se kattungen. Hon leker med nå och ligger på rygg. Samtidigt lyckas hon ändå sätta ner bakbenen i golvet och tycka imot, typ viker sig dubbel, fattar ni? Hon är lite knäpp men ganska så söt! Nu ska jag försöka fördriva tiden på bästa tänkbara sätt, läsa bok! Skriver nog senare ikväll, ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0