Ja de var ju nödvändigt

Upptäckte ju.. eller insåg för mig själv, att mina täckbyxer inte skulle funka i helgen, dom är inte för små, men dom är lite för tighta över röven så jag skulle frysa som fasen. Så jag var busig och for iväg och köpte ett par nya täckbyxor. Blev ett par vanliga svarta, 650 kr, helt ok tyckte jag. Får kompensera hemma sen med att köpa en färglad jacka, för nu är jag typ helt svart, inte så kul tycker jag. Håller i alla fall på att packa nu allt för helgen. Lilla Borg behöver mig så jag ska offra mig och åka in till Boston i alla fall ikväll, bökigt, men vad gör man inte för sina vänner? Ska bara se till så jag får med mig allt. Sitter här som vanligt med min lista men ska väl packa ner det så jag vet att allt är där. Tar tag i det nu då.. innan ungarna ska hämtas, kan ju vara en plan!


Bara för att fylla ut..

"stop saying that, it's annoying!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0