Jenny HATAR snö!

GAH! Vi ska få en ny snöstorm som ska komma in inatt typ. Vet vi vad dom gör då? Ja då stänger dom ner skolorna så ungarna får stanna hemma!!! Jag tyckte det var nog att vara hemma med sjuk storflicka idag. Inte för att det var så himla jobbigt. Tog ner datorn och satt ändå och prata med folk när hon ändå bara glodde tv. Sen var hon till och med sjuk påriktigt så vi tog en liten nap för.. nog för att vi aldrig somnade, men vi låg i soffan under filt och blunda i alla fall. Tror dock att jag slumrade till lite för jag vakna av att jag röck, ha! Annars var den här dagen riktigt bra. Flickorna har fått sånna här goodie burkar som dom får en slant i i slutet av dagen om dom varit duktiga, så nu försöker dom verkligen. Så de rullar på ganska bra nu!

Snart bör Christin vara här och hämta upp mig. Ska ut och umgås lite, jag ville åka till Marshalls och som alltid ställer denna pingla upp för mig, unerbar brud! Sen kan jag ju säga att jag hade visst gjort rätt på gymmet igår.. om inte annat så säger mina muskler det. Har träningsvärk exakt överallt just nu! Och det blir bara värre för varje minut. Men ni ska veta det skönaste ställen att ha träningsvärk i. Kommer låta snuskigt nu, men röven! HA! Känns som att den är riktigt tight när man har de, sen om den är det är ju en annan sak, men det känns i alla fall!

Fick just sms av Christin, så ska fixa mig lite nu. Ha de så bra för det har jag!

"I don't like u right now!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0