Lång dag

Var ju som sagt hemma med lillan idag, blev en låång dag. Blev läkar besök där vi upptäckte att flickan inte alls var så sjuk.. men lite svullen hals hade hon, men så mycket mer än så var det inte. Sen hade vi faktiskt en ganska bra timme tillsammans. Busade på ordentligt men sen blev det lite väl mycket fisar så jag blev less, inte så mysigt att få skunk över hela sig.

Annars har min värdpappas bror intagit huset ändå från Australien. Han är en sjukt skön dialekt, tänk er bara irländska med Australienska.. kan de bli bättre? Sen är han läskigt lik min värdpappa, förutom att det skiljer typ 13 år mellan dem, om jag räknat rätt. Så han ser ut som en yngre version då. Sen förutom dialekten har dom samma röst.. creepy! Men han är sjukt trevlig i alla fall.

Ser på tv och dom äter nå soppa. Blev sjukt sugen på sushi och miso soppa.. vem är första att käka sushi när jag kommer hem?! Kanske ska gå och unna mig riktig sushi från goresturangen i helgen, har inte pengar för det, men god sushi kan man alltid unna sig, visst då?

Men nu ska jag klappa ihop mig för sängen. Min msn verkar ju ändå inte funka för ingen svarar på mig, eller så är jag bara mobbad. Men vi höres imorn, hoppas på en ledig dag! Fast min pojke har mått illa idag så kan ju hända att han också blir spysjuk. Håller tummarna!

"Excuse me..."

Kommentarer
Postat av: Linnea

msn är inte trasigt bara för att ingen svarar ;) nee men jag såg film och när jag var klar var du utloggaad :( kanske prata idag?

2011-01-06 @ 07:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0